Politiku společnosti vyhlašuje vedení společnosti v souladu s definovanými strategiemi společnosti. Pro řízení společnosti máme implementován integrovaný systém řízením složený ze systémů:
Politika systému řízení kvality
Společnost MEDISYSTEMS a.s. poskytuje kvalitní služby v oblasti informačních technologií pro segment zdravotnictví. Pro vývoj našich řešení využíváme nejnovějších technologií a znalostí.
Ve vztahu k zákazníkům
Přístup k našim zákazníkům se vždy vyznačuje především posouzením jejich potřeb a nalezením individuálního řešení. Dlouhodobá znalost prostředí segmentu zdravotnictví nám umožňuje poskytovat služby na vysoké profesionální úrovni, neustálé zvyšování kvality a rozšiřování portfolia nabízených produktů a služeb z nás tvoří klíčové partnery pro naše zákazníky. Se zákazníky budujeme oboustranně výhodný dlouhodobý vztah, který je založen na vzájemné důvěře a dobré zkušenosti.
Ve vztahu k vlastníkům a vedení společnosti
Všichni zaměstnanci společnosti se podílí na naplňování vizí a očekávání vlastníků a vedení společnosti
Ve vztahu k zaměstnancům
Uvědomujeme si, že úspěch naší společnosti se odvíjí od kvality našich zaměstnanců. Naší prioritou je budování firemní kultury na principech učící se společnosti. U našich zaměstnanců rozvíjíme pozitivní myšlení, podporujeme týmovou spolupráci a rozvoj osobních kompetencí. Podporujeme odborné i všeobecné vzdělávání našich zaměstnanců.
Realizujeme pružný systém odměňování založený na úspěchu týmu a na výkonu jednotlivce. Nad rámec systému odměňování poskytujeme systém zaměstnaneckých výhod.
Ve vztahu k okolí
Všichni zaměstnanci společnosti vykonávají své pracovní činnosti s maximálním ohledem na ochranu životního a pracovního prostředí.
Politika systému řízení bezpečnosti informací
Zajišťujeme, aby zpracovávané informace byly dostatečně chráněny před neoprávněnou manipulací, aby byly vždy dostupné všem stranám, které k nim mají mít přístup. Zajišťujeme správu informací tak, aby nedošlo k narušení integrity těchto informací. Zajištění shody se smluvními požadavky zákazníků z hlediska ochrany informací je pro nás velkým závazkem a vhodným opatřením eliminovat rizika, týkající se bezpečnosti informací.